searchclose menu
Вакансии

Хотите стать профессионалом в банковской сфере и воплотить свою мечту в жизнь?

Приходите и общайтесь с самыми лояльными клиентами и лучшими профессионалами, надежными, умными и амбициозными людьми. Где есть корпоративная этика, забота о сотрудниках.

У нас есть много преимуществ: вас ждет банковская карьера, атмосфера работы в дружной команде, мотивирующая зарплата, бесплатное обучение (тренинги и личностное развитие, постоянное совершенствование).

Вы будете совершенствовать английский язык на уроках английского языка, укрепите свое здоровье в плавании, волейболе, баскетболе etc...И много других возможностей.

Вы останетесь довольны своими перспективами и успехами, достигнутыми здесь.

Мы с нетерпением ждем вас в нашей команде.

Вакансии:

Operator Universal or. Chișinău

Beneficii:

  • Primă de performanță în funcție de rezultatele obținute;
  • Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ;
  • Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
  • Proiecte inovative și ambițioase;
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.

Responsabilități:

  • Executarea operaţiunilor de încasare, eliberare, păstrare şi evidenţă a numerarului;
  • Gestionarea conturilor bancare;
  • Efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
  • Efectuarea transferurilor băneşti internaţionale;
  • Deservirea conturilor de depozit.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare sau medii de specialitate;
  • Gândire logică şi capacitate de lucru cu cifrele;
  • Abilităţi de vânzare a produselor bancare, de comunicare cu clienţii;
  • Cunoaşterea limbii române şi ruse;
  • Operare PC MS Office;
  • Responsabilitate, onestitate.

Expediază CV-ul la adresa , indicând funcția pentru care candidezi.

Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.

Îți mulțumim pentru interes și t

echipa BC,,EuroCreditBank” SA!

Менеджер по прямым продажам

Beneficii:

  • Proiecte inovative și ambițioase;
  • Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.
  • Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ;

Responsabilitati:

  • Promovarea și vinderea produselor și serviciilor bancare clienților Băncii și clienților potențiali;
  • Studierea și analiza domeniului de activitate a clienților, determinarea necesității clientului în produse și servicii bancare, inclusiv în finanțare;
  • Stabilirea relațiilor cu clienții noi prin selectarea clienților potențiali, elaborarea ofertelor cu participarea ulterioară la atragerea lor la deservire la bancă;
  • Identificarea de noi nișe de clientelă și oportunități de vânzare a produselor și serviciilor Băncii;
  • Realizarea proiectelor de oferte individuale pentru clienții țintă;
  • Organizarea întâlnirilor cu clienții Băncii privind promovarea și vânzarea produselor și serviciilor noi, cât și cu potențialii clienți privind atragerea acestora la deservire;
  • Elaborarea ofertelor pentru clienți etc.

Cerinţe faţă de candidat:

  • Studii superioare de specialitate;
  • Experiență la un post similar minim 2 ani - va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă, engleza - va constitui un avantaj;;
  • Abilităţi de vânzare a produselor bancare, de comunicare şi organizare;
  • Responsabilitate, onestitate.

Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa , indicând funcția pentru care candidezi.

Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.

Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC,,EuroCreditBank” SA!

Specialist al Secției Conformitate și Reglementare

Beneficii:

  • Proiecte inovative și ambițioase;
  • Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist;
  • Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ.

Responsabilități:

  • Examinarea, elaborarea opiniilor de conformitate şi avizarea proiectelor reglementărilor interne în scopul asigurării conformității acestora atât cu cadrul normativ în vigoare, cât și cu alte reglementări interne ale Băncii care au tangență cu documentele elaborate, în limita sarcinilor şi atribuțiilor funcției de conformitate;
  • Participarea la elaborarea şi monitorizarea executării Planului de activitate al Direcției;
  • Monitorizarea modificărilor operate în actele normative ale RM, cu identificarea actelor normative aplicabile și evaluarea preliminară a posibilului impact al modificărilor cadrului legal şi de reglementare asupra activităților Băncii;
  • Participarea la evaluarea anuală a riscului de conformitate în ansamblu pe bancă.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare, preferabil în domeniul economic și/sau drept;
  • Experiență pe un post similar;
  • Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
  • Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
  • Capacitate de analiză și de sinteză;
  • Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.

Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.

Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.


Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC„EuroCreditBank” SA!

Administrator Sistemul de Operare și Comunicare

Beneficii:

  • Proiecte inovative și ambițioase;
  • Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist;
  • Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ.


Responsabilităţi principale:

  • Asigurarea neîntreruptă a funcţionării serverelor băncii, sucursalelor şi agențiilor.
  • Întreţinerea funcţionării normale a reţelelor locale de calculatoare a băncii, sucursalelor şi agențiilor, expansiunea lor în cazul necesităţii conectării a noilor locuri de muncă.
  • Efectuarea copiilor de rezervă a informaţiei bancare electronice.
  • Asigurarea funcţionării serverelor poştei electronice.
  • Acordarea şi întreţinerea funcţionalităţii aplicaţiilor de sistem pe servere şi la locurile de muncă a utilizatorilor.
  • Asigurarea funcţionării serverelor virtualizate.
  • Asigurarea funcţionării protecției antivirus, inclusiv servere și stații de lucru.
  • Delimitarea drepturilor de acces a utilizatorilor la resursele reţelei, conform documentelor primite din secţia de securitate.
  • Înregistrarea utilizatorilor noi a reţelei, blocarea la timp şi eliminarea ulterioară a utilizatorilor concediaţi, conform documentelor primite din secţia resurse umane.
  • Setarea programelor de sistem şi aplicative la locurile de muncă.
  • Aplicarea la timp a corectărilor şi a versiunilor noi a programelor de sistem şi aplicative.
  • Studierea şi implementarea tehnologiilor avansate, a noilor programe de sistem, de reţea şi aplicative.
  • Elaborarea și pregătirea la timp a schemelor și instrucțiunilor pentru echipamentele și comunicațiile utilizate în bancă.

Cerinţe faţă de candidat:

  • Studii superioare tehnice.
  • Este binevenită experiența într-o bancă și/sau altă organizație mare pe o poziție similară.
  • Diligență, punctualitate, disciplină, responsabilitate, capacitate de studiu.
  • Acuratețe și atitudine serioasă față de obligațiunile de serviciu.
  • Abilități de comunicare, capacitate de lucru în echipă.

Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.

Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.

Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC„EuroCreditBank” SA!

Consilier financiar
  • Primă de performanță în funcție de rezultatele obținute;
  • Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
  • Proiecte inovative și ambițioase;
  • Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ;
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.

  • Deservirea calitativă a clienților băncii – persoane fizice și persoane juridice;
  • Analiza economico-financiară a potențialilor debitori în scopul determinării creadibilității acestora și monitorizarea continuă a creditelor eliberate;
  • Cunoașterea produselor/ serviciilor, consultarea clienților în domeniul produselor și serviciilor băncii;
  • Promovarea și vânzarea produselor/serviciilor Băncii cu respectarea procedurilor/reglemantărilor aferente, precum și consultarea calitativă a clienților existenți și potențiali privind acestea;
  • Îmbunătățirea continua a performanților individuale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților.

Cerințe față de candidat

  • Studii superioare universitare în domeniul economic;
  • Excelențe abilități de comunicare;
  • Orientare spre deservirea excelentă a clienților;
  • Cunoașterea perfectă a limbilor română și rusă;
  • Operarea PC MS Office;
  • Responsabilitate, onestitate.

Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa , indicând funcția pentru care candidezi.

Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.

Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC,,EuroCreditBank” SA!

Dezvoltator Back-End - .NET

Cerințe de bază:

Cunoașterea limbajului procedural .NET

Nivel: Middle, Senior

Cunoștințe specifice: POO, MVC, web api, rest api

Capacitate de a gestiona autonom o sarcina de complexitate medie si înaltă

Alte cerințe

  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cunoștințe avansate în domeniul dezvoltării software-ului;
  • Cunoștințe de bază în depănarea și mentenanța produselor software;
  • Abilități de dezvoltare a pachetelor, procedurilor și funcțiilor.
  • Familiaritate cu instrumentele de dezvoltare software și cele mai bune practici (de exemplu, controlul versiunilor, integrarea continuă, testarea unitară).
  • Abilități excelente de rezolvare a problemelor și depanare.

Prezinta avantaj:

  • Experiența de munca în domeniul Financiar-bancar
  • Abilități de comunicare si lucru in echipa.
  • Experiența cu metodologii de dezvoltare agile (de exemplu, Scrum, Kanban) reprezintă un avantaj.

Ce vei face?

  • Veți scrie cod “clean”, ușor de întreținut și eficient folosind limbajul C# și tehnologii conexe.
  • Veți colabora cu echipe cross-funcționale pentru a proiecta arhitectura și dezvolta soluții software.
  • Veți revizui cod pentru a asigura calitatea codului și respectarea celor mai bune practici.
  • Veți diagnostica și rezolva defectele și problemele software eficient si in timp util..
  • Veți identifica și implementa optimizări de performanță pentru a îmbunătăți viteza și scalabilitatea soluției software.
  • Veți crea și menține documentația tehnică, inclusiv specificațiile de proiectare și manuale de utilizare.
  • Veți oferi îndrumare și mentorat dezvoltatorilor junior și membrilor echipei.
  • Veți lucra îndeaproape cu managerii de produs, QA, testeri și alți participanți interesați de livrabil.
  • Veți fi mereu la curent cu tendințele din industrie și tehnologiile emergente pentru a vă asigura că softul nostru rămâne actual.

Ce te așteaptă?

  • Echipa prietenoasa
  • Mediu de lucru confortabil
  • Cursuri gratuite de formare și dezvoltare profesională;
  • Prima de performanță;
  • Proiecte inovative si ambițioase.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: info@ecb.md, hr@ecb.md, tel. 022500-103, 022500 - 203

Dezvoltator Back-End - Oracle

Beneficii:

  • Proiecte inovative și ambițioase;
  • Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.
  • Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ;

    Responsabilitati:
  • Cunoașterea limbajului procedural ORACLE, nivel: Middle, Senior
  • Cunoștințe specifice: PLSQL, Oracle Forms,
  • Cunoștințe generale de interconexiune cu Web Servicii
  • Capacitate de a gestiona autonom o sarcina de complexitate medie si înaltă

Ce vei face?

  • Veți scrie cod “clean”, ușor de întreținut și eficient folosind limbajul C# și tehnologii conexe.
  • Veți colabora cu echipe cross-funcționale pentru a proiecta arhitectura și dezvolta soluții software.
  • Veți revizui cod pentru a asigura calitatea codului și respectarea celor mai bune practici.
  • Veți diagnostica și rezolva defectele și problemele software eficient și în timp util.
  • Veți identifica și implementa optimizări de performanță pentru a îmbunătăți viteza și scalabilitatea soluției software.
  • Veți crea și menține documentația tehnică, inclusiv specificațiile de proiectare și manuale de utilizare.
  • Veți lucra îndeaproape cu managerii de produs, QA, testeri și alți participanți interesați de livrabil.
  • Veți fi mereu la curent cu tendințele din industrie și tehnologiile emergente pentru a vă asigura că softul nostru rămâne actual.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoștințe în depănarea, dezvoltare și mentenanța produselor software;
  • Database design și arhitectura;
  • Planificarea și optimizarea interogărilor;
  • Experiență în design de tabele de date pentru un set de date mare.
  • Experiența de munca în domeniul Financiar-bancar - prezinta avantaj.

Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.


Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.

Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.

Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC„EuroCreditBank” SA!

Şef Secție Analiză și Monitorizare Credite

Beneficii:

  • Proiecte inovative și ambițioase;
  • Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.
  • Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ;

Responsabilitati:

  • Analiza dosarelor de credit înaintate pentru aprobare la CC de către sucursalele Băncii;
  • Coordonarea activităţii de creditare şi monitorizare a creditelor în sucursalele Băncii;
  • Perfectarea şi prezentarea Comitetului de credite şi / sau Consiliului de Administraţie al Băncii a rapoartelor privind portofoliul de credite al Băncii;
  • Asigurarea elaborărării proiectelor reglementărilor interne ale Băncii, legate de activitatea Secţiei şi de activitatea de creditare a Băncii;
  • Gestionarea și organizarea activității Secţiei.

Cerinţe faţă de candidat:

  • Studii superioare de specialitate;
  • Experiență la un post similar minim 2 ani - va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă, engleza - va constitui un avantaj;
  • Abilităţi de comunicare şi organizare;
  • Responsabilitate, onestitate.

Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa , indicând funcția pentru care candidezi.

Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.

Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa

Șef Secția Riscuri Financiare și Operaționale

Beneficii:

  • Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
  • Proiecte inovative și ambițioase;
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist;
  • Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ.

Responsabilităţi principale:

  • Analiza indicatorilor financiari ai băncii în corespundere cu actele normative în vigoare;
  • Prognozarea modificării indicatorilor financiari, în sensul îmbunătăţirii sau înrăutăţirii, în dependenţă de prognoza riscului creditar şi alte circumtanţe care pot influenţa evoluţia indicatorilor;
  • Estimarea sistematică a rezultatelor financiare şi determinarea vulnerabiliţăţii băncii faţă de anumite riscuri financiare;
  • Analiza și identificarea situaţiilor de risc în procesul de monitorizare a indicatorilor financiari şi încadrarea în limitele şi exigenţele stabilite de actele normative ale BNM şi cele interne;
  • Prognozarea potenţialului risc care poate apărea în cazul influenţei crizelor economice în ţările vecine sau altor ţări, în cazul riscului politic şi riscului de ţară şi determinarea mărimii riscului;
  • Examinarea consecinţelor şi determinarea mărimii riscului la care se supune banca în urma implementării produselor noi şi modificării ratelor dobînzii.

Cerinţe faţă de candidat:

  • studii superioare cu profil economic;
  • experiență în domeniul bancar cel puțin 3 ani;
  • abilitatea de analiză, planificare, sinteză şi expunere coerentă a concluziilor;
  • competenţe de orientare spre procese şi rezultat;
  • cunoaşterea limbilor română și rusă, engleza-avantaj.

Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa , indicând funcția pentru care candidezi.

Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.

Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC,,EuroCreditBank” SA!

Operator Contact Centru ( Call Centru )

Beneficii:

  • Primă de performanță în funcție de rezultatele obținute;
  • Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ;
  • Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.

Responsabilitati:

  • Promovarea/prezentarea/descrierea/vindrea produselor și serviciilor băncii prin telefon;
  • Acordarea suportului informațional clienților banci cat si potentialilor clienți;
  • Să contribuie la îndeplinirea obiectivelor echipei
  • Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii ecb şi fidelizarea lor prin serviciile oferite.

Cerinţe faţă de candidat:

  • Abilităţi de comunicare, vânzare şi negociere;
  • Studii superioare;
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă (limba engleză un avantaj)
  • Perseverenţă în atingerea obiectivelor;
  • Experienţa anterioară de vânzare la telefon (constituie un avantaj).

Loc de muncă: centrul orașului Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa , indicând funcția pentru care candidezi.

Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.

Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC,,EuroCreditBank” SA!

Analist Financiar și Rapoarte

Beneficii:

  • Proiecte inovative și ambițioase;
  • Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist;
  • Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ.

Responsabilitati:

  • Elaborarea şi controlul zilnic, lunar şi trimestrial al rapoartelor financiare;
  • Vizarea şi transmiterea rapoartelor financiare către BNM (pe suport de hârtie şi magnetic);
  • Furnizarea notelor informative şi a datelor necesare la cererea BNM şi a conducerii băncii;
  • Efectuarea prognozei fluxurilor băneşti, în scopul monitorizării nivelului lichidităţii Băncii (zilnice, lunare, pe termen lung), Cash Flow;
  • Monitorizarea prin intermediul serviciului WEB-monitoring şi SAB în scopul gestionării riscului de lichiditate;
  • Participarea în procesul de analiză a situaţiei financiare a băncilor comerciale din Moldova, calcularea limitelor riscului creditar al băncilor contra-agenţi;
  • Participarea în procesul de analiză a activelor şi pasivelor Băncii în dependenţă de scadenţe, ratele dobânzilor, fluxurilor şi afluxurilor de mijloace băneşti.
  • Îndeplinirea sarcinelor puse de către Șeful Direcției în termenii stabiliţi;

Cerinţe faţă de candidat:

  • studii superioare în domeniu;
  • abilitatea de analiză, planificare, sinteză şi expunere coerentă a concluziilor;
  • competenţe de orientare spre procese şi rezultat;
  • abilitate de autoinstruire şi perfecţionare profesională;
  • cunoaşterea limbilor română și rusă;
  • cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel).
  • experiență la un post similar.

Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.

Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.

Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC„EuroCreditBank” SA!